sobota, 6 kwietnia 2013

` Unikaty - co to jest ?

Hej !
Wiele osób pyta innych "Co to są właściwie te unikaty?"
A ja spróbuję znaleźć na to pytanie odpowiedź , opowiedzieć Wam o nich coś więcej
Unikaty-rzeczy niedostępne w sklepach z różnych powodów . Ma je około 30% użytkowników MSP , bo gdy zmieniali naszą grę ( w lutym 2012 ) usunęli je ze sklepów i uniemożliwili nam ich kupowanie . Przeważnie unikat jest dla wszystkich użytkowników , jego cena wynosi 50-500 sc , czyli są bardzo tanie , wyglądają bardzo dobrze , czyli wszystkim się podobają . W ostatnich miesiącach było wiele "strajków" w artbook'ach na ich temat , bo wiele osób pragnie , by wróciły do sklepów . Niestety ... Osoby odpowiedzialne za ubrania na MSP nie zwracjają na to uwagi . Unikatami są również ubrania , zwierzaki i rzeczy do pokoju , które zostały kupione wraz z VIP'em .
Jeśli wiesz już czym są unikaty pokażę właśnie kilka unikatów :c














To tylko niektóre z tych prześliczych rzeczy < 3
Bardzo chciałabym , aby wróciły , no cóż , może
już tak ma być </3 ;c
 
Gdy chcemy kupić jakiś unikat z look'a
wyświetli nam się takie coś  :
 
Łezka się kręci w oku , gdy widzimy
jakieś stare zdjęcia z unikatami :c
 
To zdjęcie nie jest moje , najmocniej przepraszam , ale
nie wiem czyje
( źródło : grafika google )
 
Ok , muszę kończyć posta , pa
 
Do następnego xoxo

20 komentarzy:

  1. Dzięx, już kumam! :D
    Tak wgl to zaproście mnie do znaj, afrodyta151
    Pozdro ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak poznać czy to unikat czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. unikat przeważnie jest tani 1-200 sc

      Usuń
    2. Unikat zwykle ma starą grafikę c:

      Usuń
  3. Już kumam! xD Zapraszać! Jestem StarsLondon! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 3 ciuchy unikaty i jednego booniebz 2012 roku

    OdpowiedzUsuń
  5. nerdy nie sa unikatami ,bo sa w sklepie a bejsbolówka jest tylko dla vipów i ma czerwony kolor -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko! ale kiedyś to były unikaty >.< tak ciężko się domyśleć-,- poza tym każdy zmienia kolory ubrań więc co z tego, że ma czerwony kolor?!

      Usuń
  6. nie wjem co to unikat wytłumacz mii

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nowe 4 uni! Był tydzień unikatów ! ( ps nie chce się chwalić :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uni mają takie ładne pastelowe kolory *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pare z nich

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pare bo dostałam za zmiane emeila na freevip14-msp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. mam z gazetki 2 unikaty :DDDD i hajs xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszać aga kos i pokaty<33 dwa konta

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten gorset z 3 gwiazdkami jest piękny, ale szybko mi się znudził... mam jeszcze kilka uni, ale dopiero zaczynam. ~BadzZawszePrzyMnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja naliczyłam u sb 22 uni (6 z gazetki) zapraszać Rose08642 chętnie wymienie się uni za uni lub pozdra itp. za uni lub odwrotnie pisać

    OdpowiedzUsuń
  15. Tydzien uni w poniedziałek! Już robie liste ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niektóre unikaty są w sklepie jeszcze

    OdpowiedzUsuń