poniedziałek, 1 kwietnia 2013

` Give me spring :c

         ` Siema ; D
     *O* Patrz jakie masz dziwne oczy O.o , a nie , to pająk Ci usiadł na głowie :O
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Prima Aprylis :D
Mamy dziś 1 kwietnia , jak i lany poniedziałek ( tylko , że u mnie raczej sypany śniegiem :c )
A szkoda , chciałam oblać pewną osobę , ale chyba obrzucę ją śnieżkami xd
Przejdźmy do posta
Mam dla Was look'a , który nazwałam Give me spring czyli daj mi wiosnę , bo na nią już czas
najwyższy :/ Oto on :



Jest bez VIP , raczej sportowy
Kosztuje 2525 sc , ale większość z Was ma już Tchick Lashes ( rzęsy )
Myślę , że każdy też jest zaopatrzony w Laced Sneakers ( trampki ) tylko pewnie w
innym kolorze , ale kolor można zmienić , na końcu posta pokażę inne
wersje kolorystyczne
Więc , gdy odejmiemy te dwie rzeczy wyjdzie nam tylko 1575 sc !
Jak na cztery rzeczy to taka średnia cena , tylko musimy
pamiętać , że gdy zmienimy kolory np. na czarno-białe będzie nam
każdy element pasował do innych ubrań , więc opłaca się c:
Tutaj są rzeczy , które użyłam :

Spodnie - Neon Nightmare , moim zdaniem bardzo tu pasują , bo
nie są ani za krótkie , ani za długie
Trampki - Laced Sneakers pasują do wiosny , osobiście często w nich chodzę wiosną :3
Bluzka - Smiley Girl chyba najtańsza bluzka ,
ma uśmiechnięty nadruk , więc kojarzy mi się z wiosną
Rzęsy - Thick Lashes mój ulubiony dodatek ; pasuje do wszystkiego ,  jest bez VIP ,
powiększa oczy i wiele , wiele więcej
Daszek - Glitter Visor , wiosną świeci słońce , więc coś zamiast okularów przeciwsłonecznych
się bardzo przyda
Włosy - Glamour Tail : jedne z najlepszych włosów bez VIP , pasują do daszka , więc
je wybrałam
 
Look w innych wersjach kolorystycznych :

                                                        Fioletowa wersja jest słodka , podoba mi się
                                                                              najbardziej ^^
Fiolet , który użyłam w look'u
na palecie
Łososiowy zawsze w modzie *-*
 
                                                          
Łososiowy na palecie
Limonkowy , wiosenny.
Ja bym nie założyła , ale co kto woli :3

 
Limonkowy na palecie
Niebieski ^^
Paleta xd
` Give me spring znajduje się w moich lookach ,
zachęcam do kupowania ^^
 
Dziękuję za przeczytanie c:
Do następnego ! :*
 

1 komentarz: