poniedziałek, 1 kwietnia 2013

` Wizyta w klinice piękności ;D

Hej , hej .
Pewnie większość z Was nadal wacha się nad twarzą Waszej moviestar . Postanowiłam to Wam ułatwić .
Na początku twarz bez VIP
Pierwsza wersja :

                                                         
                                                               Glitter Galore
                                               
 
                                                                  Big and Bold
                                                                        
 
                                                                       Regular :3
Kolor skóry ( nie liczyłam go , ponieważ go mam xd )

 Cena : 1050 sc
Jeszcze wstawię Wam paletę :
Kolory , które użyłam do tej twarzy zaznaczone czerwonymi kropami ^^
Druga wersja :
Ta wymaga Thick Lashes ( 500 sc ) , ale ich tu nie liczę
Girl next door :3
Regular
Cool Cat c:
Przepraszam , ale skóra też ta sama , bo się od niej "uzależniłam" xD
Cena : 900 sc ( bez skóry i Thick Lashes )
Teraz paleta :
 
Wersja dla VIP :
 
 
Sweet Stuff
Freckles ;33
Pierced c:
Skóra :
Cena : 1.100 sc ( bez skóry )
Paleta :

Wersja druga :
 

Mi się podoba bardziej od tamtej , a Wy jak sądzicie ? *-*
Freckles
 
                                                                       Roco Fantasy

Big and Bold ;d
Skróra :
Cena bez skóry : 1000 sc
Paleta kolorów :
c:
Sory chłopaki , ale nie widziałam żadnego na blogu , więc robię stylizacje tylko dla
dziewczyn
 
Mam nadzieję , że się podobał post ♥
 
 
 
Do następnego xoxo ;*

2 komentarze: