środa, 3 kwietnia 2013

` Jak dobierać ubrania ?

Siema ^^

Dużo osób kupuje czyjeś look'i , nie widzę w tym nic złego , bo kilka razy też kupiłam look .
Chciałam po prostu ułatwić Wam robienie look'ów i dobieranie ubrań .

Jak dobierać ubrania ?
Jest to banalnie proste , na przykład podoba Ci się jakiś kolor , albo chcesz na swoim look'u pokazać
dzisiejszy nastrój . Wybierasz najstosowniejszy do Twojego pomysłu element stroju :
Ja akurat jestem szczęśliwa , więc użyłam kolorowej bluzki bez rękawków

Teraz myślisz , co mogłabyś / mógłbyś założyć w realnym świecie do takiej ( w moim przypadku ) bluzki . Hmm.. O! myślę , że szorty byłyby idealne c:
Teraz najtrudniejsze mamy za nami , czas na buty
Zadajmy sobie pytanie , aby pójść ''na skróty'':
"Czy trampki będą do tego pasować ? ''
'' Czy założyłabym do tego baleriny ? "
Jeśli obie odpowiedzi brzmią ''tak"
musisz przymierzyć obie pary butów i wywnioskować , które
pasują bardziej
to
czy
to ?
Mi podobają się bardziej trampki , więc je bierzemy ^^
Tyle mamy na tę chwilę , dlatego czas na włosy :3
Myślimy , myślimy ..
Może masz kręcone włosy a chciałabyś / chciałbyś
mieć proste ?
Albo na odwrót ..?
Może masz już upatrzone włosy ? Więc dopasywujemy ! ;3
Ja wybrałam ten kucyk
Ok , dodatki to bardzo indywidualna sprawa i znowu ciocia Marysia
narzuci Thick Lashes :c ♥
Jeśli gdzieś jest pusto , ciemno , a look ma być jasny
warto tam coś dodać , w moim stroju brakuje "tego czegoś"
na głowie , więc szukam odpowiedniej opaski , lub czegoś , co będzie tam pasować
I jak look ?
Dla mnie może być :3
Na koniec kilka przydatnych porad :
Nie dobieraj długiej bluzki i krótkich spodenek , bo będzie
to wyglądało , jakbyś miał / miała strój bez spodni
Tak to mniej - więcej wygląda xDD
Gdy chcesz założyć spódniczkę nie dobieraj długiej bluzki , bo
nie wygląda to za dobrze
XD
Ubieraj się w nie za jaskrawe kolory
i najlepiej , aby wszystkie kolory Twojego stroju były pasujące , nie np . zielono-brązowe i
niebiesko-morskie xD
Nie za ładnie : D , ale każdy ma inny styl :)
Kończę tego ( jak na mnie ) dość krótkiego posta
xoxo :3

1 komentarz: