wtorek, 2 kwietnia 2013

` Jak zarabiać sc i wbijać lvl ?

Hej !
Dziś postanowiłam napisać o fame i sc , bo przecież wokół nich kręci się całe msp

Jak zarabiać sc ?
I sposób :

                                                                            1 krok wejdź w Higscores
( Kliknij , aby powiększyć :3 )
2 krok kliknij na zwierzaki
    Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie zwierzęta kliknij na ptaszek obok "Pokazuj tylko Zwierzaki od
    moviestars niedawno zalogowanych"
 3 krok
           Wejdź do pokoju pierwszej osoby na tej liście
Krok 4 : klikaj na serduszka obok zwierzaków
I tak chodź aż uzbierasz określoną sumę
sc
UWAGA : Nie można klikać na to samo
zwierzątko dwa razy , bo dostaniemy tyle sc , ile
daje kliknięcie jeden raz
Sposób II :
Krok 1 kliknij na " forum "
Krok 2 wejdź w " filmy "
Krok 3 znajdź coś na temat 10-sekundówek
Krok 4 kliknij na osobę , która reklamuje seki

Krok 5 oglądaj , aż uzbierasz d:
 
Sposób III
Krok 1 zapytaj w opisie kto wymieni się oglądaniem filmów :P
Krok 2 , gdy zgłosi się ktoś ustalcie po ile filmów się
wymieniacie , następnie daj znać , aby ta osoba zostawiała
5/5 + komentarz
Krok 3 oglądaj , i czekaj aż będziesz miał(a)
wystarczająco dużo sc :P
Sposób IV
Krok 1 
zaloguj się po raz pierwszy
w danym dniu na msp
( tu nie wstawiam zdjęcia , bo każdy
to napewno umie : D )
Krok 2
Zakręć kołem / kołami
i wygraj od 5 do 240 sc
 
 
Jak zarobić fame?
I sposób
Krok 1
wejdź w mój profil -> awards
Krok 2 znajdź awards , do którego Ci mało brakuje
Wystarczy , że kupię 1 rzecz vip i wstawię ją do
pokoju , a otrzymam określoną ilość fame :33
Krok 3
Wykonaj zadanie z awards
W moim przypadku musiałam kupić mebel ,
lub ozdobę dla VIP i wstawić ją do pokoju
Krok 4 otrzymaj nagrodę :P
Jeżeli dobrze wykonasz zadanie
wyświetli Ci się taka 1 przy mój profil
Teraz musimy przejść do awards
I dalej mamy taką 1 , więc
klikamy na awards , które wykonaliśmy
Klikamy zaktualizuj
i dostajemy fame
 
Sposób II
( patrz III sposób na sc ) :P
 
Sposób III
Wymiana autografem :3
UWAGA : proś o tę wymianę tylko ludzi z podobnym lvl'em :)
Krok 1 zapytaj o wymianę autografem
Krok 2 , gdy druga osoba się zgodzi
daj jej autograf c:
Jak widzicie tu się wymieniłam z wyższym lvl'em ,
ale nie zawsze się zgodzą
 
Miłego wbijania fame i zarabiania sc ♥
 
Przy okazji dziękuję za ponad 80 wyświetleń bloga
i 9 lvl c:
 
Do następnego xoxo c:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

3 komentarze:

  1. OK
    Zapraszam na mojego bloga http://moviestarplanetjak.blogspot.com/2014/06/jak-sie-zarejstrowac.html

    OdpowiedzUsuń
  2. :-o. Honorowo przynajmniej można siedzieć i gaga i lady gags

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezu 9 lvl grrrrrr ja mam 17 za 13 tys. 18 pozdr.

    ~ oliwuszka7

    OdpowiedzUsuń